Het Coronavirus komt steeds dichterbij. Hierin zijn er zijn veel vragen. Via deze pagina vind je de maatregelen die wij nemen voor jou als gast en antwoorden op veelgestelde vragen. Mocht je vraag er niet tussen staan, neem dan gerust contact met ons op. Wij begrijpen dat er veel vragen zijn.

Update 20 maart 2020:

  • Ons gehele bedrijf is open;
  • Wij nemen strenge maatregelen waardoor een bezoek aan ons bedrijf veilig is;
  • Besmettingen directe regio: 2

Onze maatregelen

Wij zijn het gewend om overal binnen ons bedrijf te zorgen voor hygiëne op alle locaties. Daarnaast nemen wij de adviezen van het RIVM over en hebben we zelf extra maatregelen getroffen:

  • Onze wasprogramma’s (linnen etc.) worden gedraaid op een temperatuur van boven de 60 graden, waardoor het virus niet kan overleven;
  • Wij zijn extra zorgvuldig bij het schoonmaken van onze woningen. Zo krijgen contactpunten (deurklinken) extra aandacht;
  • Bij het bezoeken van dienstverlenend personeel geven we geen begroetingen in de vorm van handen.

Voor overige reserveringen hanteren we de voorwaarden van onze branche, dit betreffen de Recron-voorwaarden.

Voor nu nemen we enkel aanvragen in behandeling met aankomst vóór 6 april. Wanneer er eventuele nieuwe maatregelen worden afgekondigd, dan zullen we je hier uiteraard over informeren.

Daarnaast is het belangrijk om te checken hoe je geboekt hebt.

1. Rechtstreeks bij ons via onze eigen website, telefonisch of per mail;

2. Via een touroperator.

Heb je rechtstreeks geboekt met een Annuleringsverzekering?
Bij een gemaakte boeking kun je altijd een annuleringsverzekering afsluiten. Dit gebeurt op het moment van de boeking en kan niet later worden toegevoegd. Wanneer je een annuleringsverzekering bij ons hebt afgesloten, zijn dit de regels.

Jij of een medereisgenoot is ziek geworden door het Coronavirus.
Valt dit onder de dekking van de annuleringsverzekering?*
Ja, dit is gedekt en valt onder de onderstaande artikelen van de annuleringsvoorwaarden: 6.1.1. Overlijden, ernstige ziekte of ernstig ongeval letsel van de verzekerde. 6.1.2. Overlijden, ernstige ziekte of ernstig ongeval letsel van familieleden in de 1e of 2e graad of huisgenoten van de verzekerde. * Uiteraard is het hierbij wel zo dat je moet annuleren op advies van een arts. Voor het annuleren hebben wij daarom ook een geldig bewijs van een arts nodig.

Ik woon in een besmet gebied. Kan ik nu mijn annuleringsverzekering gebruiken?
Helaas kan dit niet. De annuleringsverzekering dekt enkel gebeurtenissen die betrekking hebben op iemand z’n persoonlijke aard (overlijden, ziekte etc.). Let wel op, wanneer je ook een persoonlijke reisverzekering hebt kunnen e regels anders zijn. Check dus ook even de richtlijnen van je eigen reisverzekering.

Heb je geboekt via een touroperator?
Neem dan contact op met de touroperator indien je een boeking wilt wijzigen. De voorwaarden verschillen per touroperator. Check daarnaast ook de voorwaarden bij je eigen reisverzekering.

 

Wat kun je zelf doen?

  • De belangrijkste maatregelen die je kan nemen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen:
  • Begroet elkaar niet met het geven van handen, maar bijvoorbeeld met het ellebooggebaar;
  • Was je handen (minimaal 25 seconden) regelmatig, wij geven hiervoor instructies in onze sanitaire ruimten;
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog;
  • Gebruik papieren zakdoekjes;
  • Meld je direct wanneer je ziek bent en neem dan contact op met de huisarts.

Overige vragen?
Heb je overige vragen? Of is iets niet geheel duidelijk? Neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen jullie heel graag en doen dit zo snel mogelijk.

 
Neem contact op