Veelgestelde vragen

Waar vind ik de sleutelkastjes?

De sleutelkastjes bevinden zich aan je vakantiehuisje, naast de ingang. Om de code in toe voeren, kan het zijn dat je een zwarte sluiting opzij moet schuiven of omhoog moet halen. Wanneer je dit gedaan hebt, kun je de code invullen die in de informatiemail is toegestuurd.

Waar laat ik de sleutels bij vertrek?

De sleutels kunnen na vertrek weer in het sleutelkastje. Let erop dat de cijfertjes van het sleutelkastje weer willekeurig worden ingesteld. Dankjewel!

Wat is de WiFi code?

De WiFi code staat op de achterkant van de router.

Waar is de receptie?

Op Buitenplaats Holten is er wel een receptie, alleen is deze onbemand. De receptie van Buitenplaats Holten wordt overgenomen door Vakantiepark Mölke. Je kunt de receptie vinden op Molendijk 107 in Zuna.

Hoe kan ik iemand bereiken voor vragen?

Wanneer je vragen hebt, kun je de receptie bellen. Is er geen gehoor?

Receptie: 0548-540610

 

Wat is de code?

Om toegang te krijgen tot de accommodaties heb je een code nodig. Bij elke accommodatie is er een unieke toegangscode. Wanneer je betaald hebt, krijg je een informatiemail toegestuurd met daarin een toegangscode. Deze code dien je in te voeren in het sleutelkastje.

Ik heb geen mail met informatie ontvangen

Is er geen mail ontvangen? Bel dan even naar de receptie. Het kan eventueel zijn dat er nog een betaling open staat. Wij helpen je telefonisch verder.

Welk huisnummer en waar is het huisje?

In de informatiemail die je toegestuurd hebt gekregen, staat het nummer van de accommodatie (bijgevoegd zit een plattegrond). Hierop kun je het nummer van de accommodatie vinden en zo jouw huisje vinden.

Waar moet ik betalen?

Je dient te betalen via de online betaling link in de bevestigingsmail die naar je verstuurd is. Wil je toch liever bij aankomst betalen? Dat kan bij de receptie van Vakantiepark Mölke.