Gastinformatie
- Home
- Gastinformatie
Alles over jouw verblijf
Wat leuk dat je bij ons je vakantie komt vieren! Op deze pagina vind je alle informatie die je nodig hebt voor jouw vakantie bij Buitenplaats Holten. Van informatie over het inchecken, tot het wijzigen van jouw boeking en informatie over onze omgeving. Heb je na het lezen nog onbeantwoorde vragen? Bel dan de receptie even op, we helpen je graag!
Inchecken
Heb jij er zin in? Wij ook! Maar om je aankomst zo goed mogelijk te laten zijn, hebben wij een inchecktijd vanaf 16:00 uur. Zo weten we zeker dat je kampeerplaats of accommodatie helemaal in orde is voor je! Bij Buitenplaats Holten werken we met een self-checkin. Wel zo gemakkelijk, want je kan bij aankomst direct door naar je huisje en hoeft geen sleutel af te halen. Je ontvangt voor aankomst een mail van ons met daarin de code van jouw huisje. Met deze code kan je het sleutelkastje aan de muur van je huisje openen en kan je de sleutel pakken.
Uitchecken
Je vakantie zit er alweer op, jammer! We hopen dat je het enorm naar je zin hebt gehad. Graag hebben we dat je uiterlijk 10:00 uur bent uitgecheckt. Zo kunnen wij er namelijk voor zorgen dat de volgende gast ook zo’n fijne aankomst heeft, als jij dat had! Ga je op zondag weg? Dan kan je tot 16:00 uitchecken. Bij het uitchecken laat je de sleutels van je huisje weer achter in het sleutelkastje aan de muur van de accommodatie.
Jouw afval kan je kwijt in de hiervoor bestemde afvalbakken. Deze zijn te vinden vlak naast de kinderboerderij. De kinderboerderij ligt aan de kant van het nabijgelegen café de Keizer.
Parkeren
Bij elke accommodatie mag 1 auto worden geparkeerd. Kom je met meerdere auto’s, dan kunnen de overige auto’s worden geparkeerd op de centrale parkeerplaatsen vooraan ons vakantiepark. Het parkeren op ons vakantiepark en bij de accommodaties is kosteloos.
Tijdens je verblijf
Wifi op het park
Omdat we natuurlijk willen dat je lekker kan Netflixen tijdens je verblijf, of een mooie foto van ons park op Instagram kan zetten, hebben we gezorgd voor een goed wifinetwerk op het gehele park. Je ontvangt de wificode voor je verblijf in je mailbox, zodat je lekker kan internetten in jouew accommodatie!
Het gebruik van een hottub en sauna
Heb je een huisje met hottub of sauna geboekt? Dan vertellen we je graag hoe je deze gebruikt! In de instructies hieronder kan je alle informatie vinden die je hiervoor nodig hebt. Let er bij het aansteken van de hottub trouwens goed op dat het vuur in de kachel flink blijft branden en je het deksel op de tub laat tijdens het verwarmen! Alleen zo wordt de hottub lekker snel warm.
Noodnummers en storingsdienst
Als je in een noodsituatie verkeert en dringende hulp nodig hebt, dan bel je het Nederlandse noodnummer 112.
Het telefoonnummer van Medisch Centrum Rijssen is 0548 51 22 04.
Het telefoonnummer van de apotheek is 0548 52 00 52.
Als er iets niet in orde is met jouw huisje, dan komt onze technsiche dienst je helpen! Overdag kan je onze receptie hiervoor bellen, met het volgende nummer: 0548 51 27 43. Als er buiten de openingstijden van de receptie een probleem is waar je dringen hulp bij nodig hebt, dan kan je onze storingsdienst bereiken door te bellen naar 06 27 65 84 21. De storingsdienst wordt uit zijn bedje gebeld en zou het waarderen als je voor zaken die niet dringend zijn de volgende dag contact op zou willen nemen met de receptie.