Veelgestelde vragen

Waar vind ik de sleutelkastjes?

De sleutelkastjes bevinden zich aan je vakantiehuisje, naast de ingang. Om de code in toe voeren, kan het zijn dat je een zwarte sluiting opzij moet schuiven of omhoog moet halen. Wanneer je dit gedaan hebt, kun je de code invullen die in de informatiemail is toegestuurd.

Waar laat ik de sleutels bij vertrek?

De sleutels kunnen na vertrek weer in het sleutelkastje. Let erop dat de cijfertjes van het sleutelkastje weer willekeurig worden ingesteld. Dankjewel!

Wat is de WiFi code?

De WiFi code staat op de achterkant van de router.

Waar is de receptie?

Op Buitenplaats Holten is er wel een receptie, alleen is deze onbemand. De receptie van Buitenplaats Holten wordt overgenomen door Vakantiepark MölkeU kunt de receptie vinden op Molendijk 107 in Zuna.

Hoe kan ik iemand bereiken voor vragen?

Wanneer u vragen hebt, kunt u de receptie bellen. Is er geen gehoor? Neem dan contact op met Gastvrouw Janine.

Receptie: 0548540610

Janine: 0624207026

Wat is de code?

Om toegang te krijgen tot de accommodaties heeft u een code nodig. Bij elke accommodatie is er een unieke toegangscode. Wanneer u betaald heeft, krijgt u een informatiemail toegestuurd met daarin een toegangscode. Deze code dient u in te voeren in het sleutelkastje.

Ik heb geen mail met informatie ontvangen

Is er geen mail ontvangen? Bel dan even naar de receptie. Het kan eventueel zijn dat er nog een betaling open staat. Wij helpen u telefonisch verder.

Welk huisnummer en waar is het huisje?

In de informatiemail die u toegestuurd heeft gekregen, staat het nummer van de accommodatie (bijgevoegd zit een plattegrond). Hierop kunt u het nummer van de accommodatie vinden en zo uw huisje vinden.

Waar moet ik betalen?

U dient te betalen via de online betaling link in de bevestigingsmail die naar u verstuurd is. Wilt u toch liever bij aankomst betalen? Dat kan bij de receptie van Vakantiepark Mölke.